QUALITY LINE

YÖNETİM DANIŞMANLIK HİZMETLERİMİZ

Kurumsal Check-Up

12.12.2016 11:23:15
Kurumsal Check-Up

Check-Up hizmetimiz, kurumunuzun mevcut durum analizinin yapılmasıdır.

Check-Up ile kurumunuzun yönetsel anlamda gelişime ihtiyaç duyduğu alanları tespit etmeyi hedefleriz. Bu hizmetimiz ile aksayan yönlerini görebilmeniz, gerekli önlemleri almanız, geleceğe daha emin adımlarla ilerlemeniz için önemli verilere sahip olacaksınız.

Check-Up uygulamamız asgari bir adam / gün sürmekle birlikte, kurumunuzun yapısı kapsamında genişleyebilir. Uygulama, uzman danışmanlarımız tarafından aşağıdaki başlıklar üzerinden, kurumunuzda görevli yetkililer ile görüşmeler, sahada gözlemler, doküman ve uygulama incelemeleri, anket çalışmaları yapılarak gerçekleştirilir:

  • Kurum Bilgileri
  • Temel Faaliyet Bilgileri
  • Kuruluş Geçmişi
  • Organizasyon ve Personel Yapısı
  • Aile Şirketlerinde Aile Bireyleri ve Konumları
  • Özet Ortaklık Yapısı
  • Özet Yönetim Kurulu Yapısı
  • Özet İcra / Uygulayıcı Yapısı
  • Aile Şirketlerinde Aile İle Şirket Arasındaki İlişkiler
  • Temel Kurum Kültürü (Anket Çalışması)
  • Sistem ve Uygulama İncelemesi :
    • Tepe Yönetimi
    • Genel Müdürlük ve İcra Yapısı
    • Organizasyon
    • Muhasebe ve Finans
    • İnsan Kaynakları
    • Pazarlama ve Satış
    • Ürün / Hizmet Sunumu
    • Satın Alma ve Tedarik
    • Araştır ve Geliştirme / İnovasyon
    • Ürün Muhafazası / Depolama / Sevkiyat
    • Kalite Yönetimi
    • Satış Sonrası Hizmetler
    • Bilişim Teknolojileri
    • Bakım ve Onarım / Alt Yapı
  • Raporlama ve Sunum


Takip Edin!